Dva kamarádi, dvě mašiny, jeden svět...
Po dlouhém uvažování a kvůli tomu, že chci vyrazit i na místa kde cesty úplně nejsou, jsem pořídil toto.
Moje milovaná Honda CBF 600 SA ve mě vzbudila touhu cestovat na dvou kolech. A přes to, že jí nedokážu ani s odstupem času vlastně nic moc vytknout, exitují místa, která navštívit chci, dojet se tam dá, ale pro tuhle motorku jsou ta místa nedostupná. Hledal jsem alternativu a pořád se díval do portfolia Hondy, ale Afriku jsem nechtěl a něco menšího ne a ne Honda uvolnit... Když jsem se odhodlal a podíval ke konkurenci zjistil jsem, že je toho na výběr veéélká spousta. Nakonec jsem se s Michalem shodl na faktu, že oba pokukujeme po BMW F850 GS Adventure. A taky jsme se shodli na tom, že po téhle motorce oba koukáme už delší dobu. Vlastně od chvíle, kdy jí pustili do světa. Nakonec jsme vymysleli v pravdě ďábelský plán. Koupíme dvě, úplně stejný, stejně vybavený a vymazlený GéEsa. V září 2021 jsme je objednali a po 6-ti měsících, na jaře 2022 čekání skončilo a máme je.Každý jednu, obě stejný, jako dvojčata. Od prvního usednutí, od prvního zavrčení a rozjedu vím, že to byla dobrá volba. Je to fantastická mašina. Vůbec nezaostává za očekáváním, které jsem celý ten čas, celou zimu, pilně pěstoval sledováním testů, recenzí a cestovatelských videíí... Co k tomu bláznovství dodat? Možná seznam výbavy, která je až na dvě drobnosti vlastně úplně plná. - Paket výbavy Komfort- Dynamická ESA- Bezklíčové startování- Hlavní stojan- Paket výbavy Touring- Příprava na navigační systém- Tempomat- Přídavná mlhová světla- Paket výbavy Dynamic- LED světlomet- Denní svícení- Řadící asisten PRO (Quickshifter)- Paket výbavy Aktiv- MSR (Dynamic engine brake control)- Režim jízdy PRO- Vyhřívané rukojeti- Držák hliníkových kufrů- TPC (kontrola tlaku v pneumatikách- sada tří hliníkových kufrů- turistické plexy- hliníkový kryt motoru
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.